summerchallenge

ČESKO-SLOVENSKÁ #SUMMERCHALLENGE 2017

Leto 2017 sa nezadržateľne blíži. Prázdniny, dovolenka, relax a zábava. Znie to dobre? Pridaj k tomu ešte Nestlé česko-slovenskú #summerchallenge 2017 a tvoje leto bude nezabudnuteľné.

1 firma, 2 trhy, 8 tímov a dva víťazné tímy nakoniec.

Daj svojmu letu novú dimenziu, ukáž svoju odhodlanosť a kreativitu.

Nestlé česko-slovenská #SUMMERCHALLENGE 2017 prebieha od 1. 3. do 8. 8. 2017 a je určená všetkým študentom bez ohľadu na študijný odbor.

Co ťa čaká?

• Stretneš sa so skutočnými lídrami v odbore
• Nahliadneš do sveta biznisu z trochu iného pohľadu
• Zozbieraš kontakty a skúsenosti, ktoré sú k nezaplateniu
• Nebudeš na to sám – dostaneš kouča, ktorí ti vždy rád pomôže
• A to najlepšie nakoniec – celé ti to zaberie maximálne 20 hodín!

do 31. 5. Prihlás svoj tím (1 – 4 ľudia)
12. 6. Začiatok challenge pre vybrané tímy a zadanie case study v Prahe a Bratislave 
29. 6. 1. check-point s profesionálmi v Nestlé
20. 7. 2. check-point s profesionálmi v Nestlé
8. 8. Záverečná prezentácia a vyhodnotenie


Tvojím cieľom je navrhnúť komunikačnú kampaň na jednu z troch tém:

Human Resources / komunikácia:

Nie je žiadnym tajomstvom, že spoločnosť Nestlé patrí medzi top zamestnávateľov na trhu práce. Na Slovensku a v Českej republike zamestnáva viac ako 2700 ľudí. Nájdeš medzi nami ako študentov a čerstvých absolventov, tak aj skúsených profesionálov v kanceláriach, v továrňach a v teréne. Talentov nikdy nie je dosť, a preto hľadáme ďalšie. Otázkou teraz zostáva: Ako prilákať talenty do Nestlé, čo im odkázať a ponúknuť, aby ich to oslovilo a presvedčilo? 

Marketing

Nestlé je poprednou svetovou spoločnosťou v oblasti výživy, zdravia a zdravého životného štýlu. V rámci kategórie potravín sa chystáme osloviť novú cieľovú skupinu tzv. „health conscious eaters“, t. j. skupinu ľudí, ktorí vyhľadávajú zdravé stravovanie a naviac sami radi varia. Pripravili sme pre nich novú značku, ktorú chceme uviesť na trh. Čo bude ponúkať? Ide o hotové chladené vegetariánske jedlá a suroviny, vhodné pre prípravu pokrmov pre vegánov, vegetariánov a flexitariánov, alebo jednoducho pre všetkých, ktorí radi varia a nemajú zrovna chuť na mäso. Napadá ti, ako túto značku prezentovať? Aké benefitiy by rozhodne nemali uniknúť cieľovej skupine?

Sales

Aj keď sú Vianoce pre väčšinu z nás ďaleko, pre sales už nastal ten správny čas. Na čo presne? Na cielenú predvianočnú digitálnu kampaň s presahom do e-commerce pre kapsule Nescafé Dolce Gusto. Drieme ti v hlave inovatívny nápad na personalizovanú reklamu? Cieľom je prevedenie okamžitého nákupu online. Samozrejme, kampaň musí byť prispôsobená ako pre desktop, tak aj pre smartphone.  

Vlastná téma

Nezaujala ťa žiadna z vyššie uvedných tém? Nevadí! Môžeš si po konzultácii s nami navrhnúť vlastnú. Daj nám vedieť, ktorá oblasť z nášho biznisu ťa najviac zaujíma a dostaneš tému ušitú na mieru.

Zostav spolu s kamarátmi tím


Zostav spolu s kamarátmi tím (max. 4 členovia). Dajte nám vedieť, prečo sa chcete zúčastniť našej challenge. Súťažiť môžeš aj sám – neboj sa, téma sa upraví tak, aby si ju hravo zvládol a počas riešenia si naplno užil letné dni.

Vyber jedno zo zadaní, ktoré vám dáva zmysel, natočte max. 60 sekundové video, ktoré by malo obsahovať dôvod, prečo ste si vybrali danú tému a prečo si máme vybrať práve vás. Ak sa pred kamerou úplne "necítite", stačí, keď nám pošlete jednu A4 s predstavením členov tímu, či to máte bližšie do Bratislavy, alebo do Prahy, kde študujete a čo vás baví. Teamleader prihlási svoj tím a spolu s predstavením tímu na info@nestle.sk

Na konci mája bude prebiehať vyhodnotenie prihlášok a kontaktovanie tímov, ktoré do toho s nami pôjdu. Všetkým vám dáme vedieť, ako ste dopadli. Všetko budete mať šancu prezentovať vedeniu Nestlé a získať spätnú väzbu, ktorá vás posunie vpred. Každý člen víťazného tímu si odnesie kávovar Nespresso Prodigio v celkovej hodnote 199 EUR, ktorý si môže prepojiť so svojím smartphonom a užiť si veľa zábavy. Ešte navyše pridáme 2017 čokoládových tyčiniek podľa vášho gusta (je libo Kit Kat, Lion, Deli, alebo napríklad Kofila?).

To znie lákavo, nie?