summerchallenge

ČESKO-SLOVENSKÁ #SUMMERCHALLENGE

Leto 2017 sa nezadržateľne blíži. Prázdniny, dovolenka, relax a zábava. Znie to dobre? Pridaj k tomu ešte Nestlé česko-slovenskú #summerchallenge a tvoje leto bude nezabudnuteľné.

1 firma, 2 trhy, 8 tímov a dva víťazné tímy nakoniec. To všetko môžeš zažiť v prostredí medzinárodnej spoločnosti, ktorá je jednotkou na trhu. Na tvojej ceste ťa bude sprevádzať buddy a skúsení lídri z danej oblasti.


Daj svojmu letu novú dimenziu, ukáž svoju odhodlanosť a kreativitu.

Nestlé česko-slovenská #SUMMERCHALLENGE prebieha od 1. 3. do 8. 8. 2017 a je určená všetkým študentom bez ohľadu na študijný odbor.

1. 3.– 30. 4. Prihlás svoj tím (až 4 ľudia v tíme)
12. 6. 13:00 – 16:00 Začiatok challenge pre vybrané tímy a zadanie case study
29. 6. 10:00 – 12:00 1. check-point s profesionálmi v Nestlé
20. 7. 10:00 –12:00 2. check-point s profesionálmi v Nestlé
8. 8. 10:00 – 13:00 Záverečná prezentácia a vyhodnotenie


Tvojím cieľom je navrhnúť komunikačnú kampaň na jednu z troch tém:

  • Human Resources / komunikácia:
    Spoločnosť Nestlé je významným zamestnávateľom na trhu. Nestlé Česko a Slovensko zamestnáva na centrálach (Praha, Bratislava) a v závodoch (Zora, Sfinx, Prievidza) viac ako 2 700 ľudí. Sú medzi nimi študenti, čerství absolventi, skúsení profesionáli v kancelárii aj v továrňach. Daj vedieť potenciálnym uchádzačom o zamestnanie, že práca v Nestlé je tou najlepšou voľbou!

  • Marketing
    Nestlé je poprednou svetovou spoločnosťou v oblasti výživy, zdravia a zdravého životného štýlu. V rámci kategórie potravín sa chystáme osloviť novú cieľovú skupinu tzv. „health conscious eaters“, t. j. skupinu ľudí, ktorí vyhľadávajú zdravé stravovanie a naviac sami radi varia. Pripravili sme pre nich novú značku, ktorú chceme uviesť na trh. Ide o hotové chladené vegetariánske jedlá a suroviny, vhodné pre prípravu pokrmov pre vegánov, vegetariánov a flexitariánov, alebo jednoducho pre všetkých, ktorí radi varia a nemajú zrovna chuť na mäso. Tvojou úlohou bude pripraviť plán, ako novú značku našim spotrebiteľom predstaviť. Je potrebné porozumieť detailne cieľovej skupine, jej správaniu, spotrebiteľským zvyklostiam a ich mediálnej konzumácii. Potom pripravíte plán, aké benefity značky komunikovať, akým kreatívnym spôsobom a ktoré média je najlepšie použiť.

  • Sales
    Zmapujte slovenský online grocery trh a pripravte prehľad, ktorých online e-retailerov osloviť a ako u nich propagovať kapsule Nescafé Dolce Gusto v predvianočnom období. Akými spôsobmi osloviť relevantného nakupujúceho v pravý čas a na pravom mieste, personalizovanou reklamou za účelom dosiahnutia okamžitého nákupu. Zamerajte sa na 2 cieľové skupiny a na dva prístupy – z desktopu a zo smartphonu.


Zostav spolu s kamarátmi tím

Zostav spolu s kamarátmi tím (max. 4 členovia). Dajte nám vedieť, prečo sa chcete zúčastniť našej challenge.

  • Vyberte si jedno zo zadaní, ktoré vám dáva zmysel,
  • natočte max. 60 sekundové video, ktoré by malo obsahovať dôvod, prečo ste si vybrali danú tému a prečo si máme vybrať práve vás.
  • Naviac priložte max. jednu A4 s predstavením členov tímu, či to máte bližšie do Bratislavy, alebo do Prahy, kde študujete a čo vás baví.
  • Teamleader prihlási svoj tím a pošle video spolu s predstavením tímu na info@nestle.sk

V priebehu mája bude prebiehať vyhodnotenie prihlášok a kontaktovanie tímov, ktoré do toho s nami pôjdu. Všetkým vám dáme vedieť, ako ste dopadli. Všetko budete mať šancu prezentovať vedeniu Nestlé a získať spätnú väzbu, ktorá vás posunie vpred. Každý člen víťazného tímu si odnesie kávovar Nespresso Prodigio v celkovej hodnote 199 EUR, ktorý si môže prepojiť so svojím smartphonom a užiť si veľa zábavy.